Detergent inspirat de femeile puternice
Viața de zi cu zi nu e mereu în fața reflectoarelor (vorbind la figurat, desigur!). Pe lângă muncă, urmărit vise, petrecut timp cu cei dragi, hobbyuri și câte și mai câte, adevărul e că urmărim grija. Nu să ne facem griji, ci grija pentru noi, pentru casa noastră și pentru hainele pe care le purtăm în fiecare zi.
Am aflat ceva recent și vreau să dau sfoară în țară – femeile sunt sursă de inspirație și pentru produsele de îngrijire. Uite despre ce-i vorba!
Sano Maxima – detergent inspirat de femeile puternice
Inspirați de femeile puternice care pot face două lucruri în același timp, specialiștii SANO au creat gama Sano Maxima care curăță hainele puternic, intens și lasă un parfum de lungă durată, pentru a oferi rezultate maxime. Detergentul de rufe MAXIMA, disponibil in formă de pudră dar și gel, este unul dintre cele mai noi produse lansate de Sano în România, fiind o combinație unică de trei ingrediente puternice care elimină diferite tipuri de pete, și oferă un parfum intens.
Am încercat și eu acest detergent și iubesc delicatețea cu care se comportă cu țesăturile și parfumul pe care-l lasă pe acestea. Eu am detergent lichid și recunosc, îl prefer în locul celui pudră pentru că mi se pare mai ușor de folosit și nu se împrăștie prin întregul dressing. 🙂
Detergenții de rufe Sano Maxima sunt produse cu cele mai avansate tehnologii pentru o curățare în profunzime – enzime, oxigen activ, detergent dar și un parfum intens prin tehnologia Microcapsules Lock, ce oferă o eliberarea lentă a unui parfum de lungă durată.
Detergentul de rufe MAXIMA, pudră și gel, este disponibil în 3 variante: Mountain Fresh, Spring Flowers și Baby – variantă testată hipoalergenic și dermatologic. Detergentul pudră MAXIMA este disponibil în format de 2 kg, 4 kg și 6 kg, în timp ce detergentul gel MAXIMA are o formulă concentrată cu 20 de spălări / 1 litru și 60 spălări / 3 l de sticlă. Întreaga gamă de produse e disponibilă pe website-ul producătorului .
Ce își doresc consumatorii?
Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Auchan, Metro, Cora, Real, Dedeman, Unicarm, Carrefour, Selgros, Mega Image, DM, precum și în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.
În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergenți pudră, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Fondat în 1965, SANO este liderul de piață în preferințele consumatorilor pentru produse de curățenie a casei și de igienă în Israel. Grupul Sano deține în România brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.
Acum spune-mi care e detergentul tău preferat? L-ai încercat sau ai vrea să-l testezi pe cel de la Sano?
Leave a Comment